Thursday, October 19, 2006

跟你借的幸福


公园的椅子,零乱的影子,还给你家的钥匙。不想听解释,爱怎能解释,你我就到此为止。时间的杯子,满满的心事,爱一点一滴的流失。就算我固执,就算你坚持,这份爱也难挽回颓势。昨天,跟你借的幸福,报歉我有不能还你的苦。看着爱在手心留的纹路,依旧是清清楚楚。昨天,跟你借的幸福,是今天以後的回顾,说忘记只是掩人耳目,我在人潮中渐渐失速。谭笑的夜色,我们的故事关上了门, 我的心,我的耳朵,只听见下雨声。

No comments:

Thailand to extend visa waiver for Taiwan nationals additional 6 months

The Thai government announced Tuesday that it will extend its visa waiver program for Taiwanese travelers to six months, expecting the move ...